Jestem z niego bardzo zadowolony. Nigdy mnie nie zawiódł. Szczerze polecam ten motor dla początkującego "ridera" . Jest dobrze wyważony i łatwy ...
więcej »
Mam tego chopperka od 2 lat i nigdy mnie nie zawiódł a przejechałem nim wiele wiele tyś km.Chopperki kingway lepiej się sprawują ponieważ są...
więcej »
Informacja dostępna w serwisie od: 07.01.2008 (6176 dni)
Produkt był oglądany: 12191 razy
Przeczytaj: 4 opinii o Yamaha XV1900A Midnight Star - Dziki parowiec data najnowszej opinii: 25.12.2009 Dodaj swoją opinię
Yamaha XV1900A Midnight Star - Dziki parowiec nie ma żadnych komentarzy. Aby dodać swoją uwagę do opinii innych lub zadać pytanie dotyczące produktu, dodaj własny komentarz
Opis produktu:
- Flagowy cruiser Yamaha
- Silnik o pojemności 1,854 cc, chłodzony powietrzem w układzie twin
- Aluminiowe zawieszenie
- Najwyższej klasy technologia
- System EXUP
Silnik
Typ silnika: - 4-suw, V-twin, OHV, 4 zawory na cylinder
Chłodzenie silnika: - Chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa: - 1,854 cc
Średnica x Skok tłoka: - 100.0 x 118.0 mm
Stopień sprężania: - 9.48:1
Moc maksymalna: - 66.4 kW (90 KM) @ 4,750 rpm
Max moment obrotowy: - 155.1 Nm (15.8 kg-m) @ 2,500 rpm
Smarowanie: - Sucha miska olejowa
Gaźnik: - Elektroniczny wtrysk paliwa
Sprzęgło: - Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonów: - Cyfrowy TCI
Starter: - Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: - 5-biegowa
Przeniesienie napędu: - Pas
Przełożenie pierwotne: - 1.412
Przełożenie wtórne: - 2.785
Pojemność zbiornika paliwa: - 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju: - 5.2 litra
- Flagowy cruiser Yamaha
- Silnik o pojemności 1,854 cc, chłodzony powietrzem w układzie twin
- Aluminiowe zawieszenie
- Najwyższej klasy technologia
- System EXUP
Silnik
Typ silnika: - 4-suw, V-twin, OHV, 4 zawory na cylinder
Chłodzenie silnika: - Chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa: - 1,854 cc
Średnica x Skok tłoka: - 100.0 x 118.0 mm
Stopień sprężania: - 9.48:1
Moc maksymalna: - 66.4 kW (90 KM) @ 4,750 rpm
Max moment obrotowy: - 155.1 Nm (15.8 kg-m) @ 2,500 rpm
Smarowanie: - Sucha miska olejowa
Gaźnik: - Elektroniczny wtrysk paliwa
Sprzęgło: - Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonów: - Cyfrowy TCI
Starter: - Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: - 5-biegowa
Przeniesienie napędu: - Pas
Przełożenie pierwotne: - 1.412
Przełożenie wtórne: - 2.785
Pojemność zbiornika paliwa: - 17 litrów
Pojemność zbiornika oleju: - 5.2 litra
Wymiary
Długość (mm): - 2,580 mm
Szerokość (mm): - 1,100 mm
Wysokość (mm): - 1,125 mm
Wysokość siedzenia (mm): - 735 mm
Rozstaw osi (mm): - 1,715 mm
Min prześwit (mm): - 155 mm
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): - 329 kg
Opinie o Yamaha XV1900A Midnight Star - Dziki parowiec
Ocena ogólna:
Jakość:
Cena:
Wygląd:
Autor: karlos(gość)/e-commerce.pl | Posiada/korzysta z tego produktu: rok
Data napisania opinii: 25.12.2009 | Czy oceniający poleca ten produkt? TAK
Zalety produktu:
- wyoka jakość materiałów,pomimo ramy z al motocykl jest bardzo ciężki- większość materiałów metalowych i stopowych
- przemyślana stylistyka
-
Wady produktu:
- cholernie drogi osprzęt, ale to podnośi klasę produktu
Autor: gregers(gość)/e-commerce.pl | Posiada/korzysta z tego produktu: pół roku
Data napisania opinii: 09.08.2009 | Czy oceniający poleca ten produkt? TAK
Zalety produktu:
- 1. Prawie mocny ;)
- 2. Ładny :)
- 3. Wygodna kanapa i jeźdźcy i pasażera.
- 4. YAMAHA :)
- 5. Bardzo lubi zakręty i wysokie obroty ;).
- 6. Wysoki FUN FACTOR.
Wady produktu:
- 1. DROGI... w stanach kosztuje niecałe 11000 USD... a w Europie ech...
- 2. Nieco gorzej wyważony niż VTX 1300.
- 3. Bardzo nerwowa reakcja tylnego hamulca.
- 4. Chciałby się więcej mocy - przy tej pojemności - coś w kierunku V-RODA (ponoć na niego jest stylizowana gwiazda północy).
- 5. Dźwięk wydobywający się z tłumika - żenada i nie chodzi mi o głośność tylko barwę.
- 6. Mało dostępnego osprzętu (i drogo).
- 7. Kierownica.
Opinia o produkcie:
Ogólnie fajnie - niestety dźwięk to ona ma dopiero na 4/5 biegu... wcześniej jest po prostu za cicha - miałem przypadki przestraszenia przechodni bo mnie ... nie słyszeli ;(.
Bezproblemowa maszyna w trasę (dłuższą i krótszą) chociaż kierownica mógłby być lepsza (lepiej wyprofilowana) - wymuszona pozycja standardowego kierowcy (poniżej 185cm) może powodować bóle krzyża - z kolei kierowca wyższy (powyżej 185) może mieć kłopoty z nogami (kolega jeździł).
Autor: miras(gość)/e-commerce.pl | Posiada/korzysta z tego produktu: ponad rok
Data napisania opinii: 05.08.2009 | Czy oceniający poleca ten produkt? TAK
Zalety produktu:
- prowadzi sie idealnia
Wady produktu:
- dla mie bez wad
Opinia o produkcie:
posiadam dzikiego porowca i jest super ja nazywam go kuleczka - tak szbko chodzi